уторак, 22. јул 2014.


BOBINI KOKTEL ŠTAPIĆI

koktel štapići, hrono

Potrebne namirnice :

15 punih kašika speltinog brašna  (200 gr )
1 puna kašika masti ( 70 gr )
1 prašak za pecivo
1 supena kašika kima
100 gr mladog sira
100 gr domaćeg kulena
2 kašike kiselog mleka
70 ml vode
soli po ukusu
još malo brašna za posipanje radne površine

Brašno možete menjati. Sa speltinim je najsličnije belom brašnu, ja sam jutros koristila 100 grama raženog i 100 grama ječmenog. Ukusni su, lako i brzo se prave i ne mrve se. Kulen ili suvomesnato koje god da dodajete iseckajte što sitnije da ne bi pucali štapići ako su parčići veliki.

Način pripreme :

Dlanovima sam utrljala mast u brašno pa dodala sve ostale sastojke. Ako imate vremena ostavite pola sata u frižider, ako nemate, nije obavezno. Ja sam jutros žurila i nije mi odstajalo, otkidala sam male loptice i na radnoj površini oblikovala valjčiće. Premazala sam hladnom vodom i posipala semenkama.






Pekla sam na petnaestak minuta na 22o stepeni. Rernu sam prethodno ugrejala,





Napomena : u restriktivnom periodu  2 kašike kis mleka zameniti kis vodom, da ne bi mešali dva mlečna proizvoda.


Нема коментара:

Постави коментар

hvala Vam što me pratite