петак, 22. август 2014.

   GULAŠ OD VRGANJA


GULAŠ OD VRGANJA
Potrebne namirnice :

2 veće glavice luka
vrganji
2 belenca
1 tikvica
malo dozvoljene masnoće
so, biber, slatka začinska crvena paprika
peršunov list,beli luk

Način pripreme :

Na zagrejanoj masnoći uz podlivanje vodom sam izdinstala luk.

Oćišćene i iseckane  vrganje sam spustila u proključalu vodu i ostavila da  kuva nekoliko minuta, zatim sam oh ocedila i dodala na izdinstan luk.

Kolicina vrganja koju sam ja imala  je stala u šerpicu od 1 l .


Dodala sam začine i na laganoj vatri uz podlivanje vodom nastavila dinstati.

Pred kraj dodati čen sitno iseckanog belog luka .

Jednu malu tikvicu sam obarila, ocedila od suvišne vode, zatim sam je  izblendirala i dodala u gulaš. Ostavila sam da se još malo sve zajedno kuva, da se sjedine ukusi,


Tikvica razblaži ukus vrganja koji je inače jak, a da i potrebnu gustinu koju sam nekad brašnom pravila,.

Na samom kraju sam dodala dva belanca, umešala, jos minutu dve i skonila sa ringle.

Uz ovaj gulaš odlično idu špagete od tikvica .

Нема коментара:

Постави коментар

hvala Vam što me pratite