недеља, 10. август 2014.

MAFINI SPELTA I HELJDA

mafini spelta heljda 

    potrebne namirnice :


  • 2 belanca 
  • 6 kašika speltinog brašna
  • 3 kašike heljdinog brašna 
  • 3 kašike maslinovog ulja
  • 3 kašike semenki suncokreta
  • 1 prašak za pecivo
  • 275 ml kisele vode
  • so

način pripreme :

Sve sastojke pomešati i umutiti, sipati u kalupe za mafine pa peći u rerni zagrejanoj na 200 stepeni. Čačkalicom proveriti da li je dovoljno pečeno.  Čačkalicu zabodete u teso, ako ostaje suva i čista znači da je pečeno, ako se nešto zalepilo vratite još malo u rernu.

Ovo veoma brza i ukusna  varijanta zamene hleba u restrikciji.  Pošto su u smesi samo belanca možete slobodno i mlečno uz njih jesti. 



Prijatno!




5 коментара:

  1. Pravila sam ih već dva puta! Divni su. Ja samo imam problem sa papirnim korpicama, ljepe mi se. Još jednom hvala za ove divne recepte Bobo! 🌞🍩🍗🍡🌞

    ОдговориИзбриши
  2. Pravila sam ih već dva puta! Divni su. Ja samo imam problem sa papirnim korpicama, ljepe mi se. Još jednom hvala za ove divne recepte Bobo! 🌞🍩🍗🍡🌞

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Imate korpice koje su bas namjenjene za pečenje i u njima se ne ljepi sigurno :)

      Избриши
  3. Nabavila sam silikonske korpice i silikonsku tepsiju i sada UŽIVAM 200% u Vašim krasnim receptima!!!

    ОдговориИзбриши

hvala Vam što me pratite