среда, 27. август 2014.

PUTER KIFLE
PUTER KIFLE 

potrebne namirnice :

150 gr speltinog brašna
100 gr raženog integralnog brašna
1 jaje
1,5 dcl kisele vode 
1 prašak za pecivo 
kašičica limunovog soka 
60 gr maslaca za premazivanje
so 


način pripreme:


50 gr speltinog brašna odvojiti sa strane.

1oo gr speltinog brašna i 100 gr raženog sipati u malu vanglicu, dodati limunov sok, prašak za pecivo, jaje i po malo dodavati vodu i mesiti. Pošto je sad mekano testo od onih 50 grama dodajte još tri šake brašna da dobijete meko i glatko testo.

Pospite radnu površinu (brašno koje je ostalo od onih 50 grama će te do kraja potrošiti na posipanje radne površine dok budete maslacem premazivali testo )

Razvaljajte testo i maslacem koji je na sobnoj temperaturi omekšao, premažite testo. Preklopite ga na pola, malo oklagijom ulupajte maslac u testo, ponovo premažite pa preklopite . 
Još jednom  ponovite postupak  da dobijete mali pravougaonik ili kockicu  zavisi kako ste razvaljali testo.  Tri puta premazati i preklopiti .
Svaki put oklagijom malo lupajte po testu kad preklopite .

Sad brzo testo u frizider na pola sata da odmori .

Izvadite iz frižidera, pospite radnu površinu brašnom i sve iz početka, premazujte, preklapajte, malo ulupajte i ponovo na pola sata u frižider .




Ja sam tri puta ponovila postupak,  potrošila sam oko 60 gr maslaca 

Za doručak sam pojela dve kifle . 

Sad razvaljajte testo u krug podelite na 8 trouglova ili kako vi volite i motajte kifle.  Premažite žumancem pospite semenkama koje volite i pecite na 200 stepeni oko 20 min.

Od ove količine sam dobila 8 kifli.

puter kifle







Нема коментара:

Постави коментар

hvala Vam što me pratite