недеља, 17. август 2014.

  TORTILJE

hono tortilje




potrebne namirnice :

100 grama speltinog brašna
20 grama maslaca
so
1/2 dcl mlake vode
kašika lanenon semena
pola praška za pecivo
na vrh noža sode bikarbone

način pripreme :

Umesiti glatko testo, ostaviti desetak minuta da odmori.
Tanko razvaljati .
Teflonski ili grill tiganj samo malo maslacem premazati .
Stavljati na zagrejan tiganj tortilje minutu do dve.
Kad vidite mehurice ili  balončiće okrenuti minutu dve na drugu stranu.

masa je dovoljna za dve tortilje

Druga verzija je  mast umesto maslaca .
Sve je potpuno isto samo sam stavila 30 grama masti umesto maslaca .

Ukusne su obe varijante, možda je malo savitljivija i lepši miris ima sa maslacem.

Fil možete praviti po želji, mazati sirom, šunkom .
Ja sam se odlučila za povrće i malo slaninice .

Na isti tiganj sam stavila na štapiće malo mesnate slaninice , kad je pustilo masnoću dodala sam pola male tikvice, jednu papriku, malo patlidžana i pred sami kraj pola paradajza, sve iseckano na štapiće . Vrlo malo soli i bibera ,

Tortilje koje ne potrošite uvijte u providnu foliju da se ne isuše .








Нема коментара:

Постави коментар

hvala Vam što me pratite