петак, 05. септембар 2014.

BRZE POGAČICE SA ČVARCIMA



brze pogačice sa čvarcima
                                                 
Napravite pogačice kad imate vremena, spakujte ih u posudu sa dobrim poklopcem, Imaćete spreman doručak za nekoliko dana.
                                             
Tako spremljene pogačice mogu dugo stajati da se ne pokvare. Od ove količine sam dobila pune dve velike  tepsije pogačica.

Ja sam ih ovaj put napravila u raznim oblicima, kao što možete videti.

     

potrebne namirnice :


350 gr raženog  brašna

prašak za pecivo 

supena kašika u vrh puna domaće masti

50 grama mlevenih čvaraka

40 grama maslaca

so, biber, malo ljute paprike 

1 kiselo mleko


način pripreme :


Brašno sipajte u vanglicu dodajte prašak za pecivo, mast i maslac i rukama
 onako izmedju dlanova utrljajte mast i maslac u brašno da postane prhko .


Dodajte čvarke, so biber i sve umesite sa kiselim mlekom.

Razvaljajte ali ne previše tanko zatim vadite čašom ili modlicama koje volite.


Slažite na pek papir u tepsiju i pecite oko 30 min na 200 stepeni.


Prijatno!








4 коментара:

  1. Moja baba je pravila pogačice sa droždinom ili čvarcima koje su bile tvrde i mogle su da stoje nekoliko dana.Ne zam recept,znam samo da je utrljavala brašno i droždinu između ruku i onda je od toga umesila pogačice.Bile su ukusne ali ne znam recept.Makazama je štrickala pogačice gornji deo pa je to lepo izgledalo a pogačice su bile sive boje.Ako neko zna recept bilo bi lepo da ga napiše.

    ОдговориИзбриши

hvala Vam što me pratite