петак, 05. септембар 2014.

Hrono drugari, iskustva, pre i posle ,recepti ...

Posle trudnoće mi se pojavio višak kilograma ,koji sam za vrlo kratko vreme uz pomoć hrono ishrane  rešila. Usvojila sam ovaj način ishrane, osećam se odlično i zadovoljno .
Biljana Lound ex Lemajić


Za sve hrono drugare evo i jedan moj recept 

MUĆKALICA 

potrebne namirnice 

4 glavice crnog luka 
4 paradajza
3 paprike 
1 patlidžan 
5oo gr sečenog mesa na trake (ja sam imala svinjetinu ovaj put)

način pripreme

Na malo maslinovog ulja izdinstati meso nekoliko minuta pa dodati krupno sečen luk .Zatim paprika krupno sečena i posle nekoliko minuta paradajz.
Na kraju patlidžan isto krupno sečen .Sve zajedno prodinstati desetak minuta i začiniti solju i biberom. Zagrejati rernu na 220c i iz šerpe presuti u zemljanu posudu i peći poklopljeno 20 minuta .Zadnjih 10 minuta otvoriti da se zapeče .

Kao što rekoh brzo ,jednostavno i zdravo .Uživajte!




Biljina mućkalica 

Нема коментара:

Постави коментар

hvala Vam što me pratite