среда, 03. септембар 2014.

HRONO KARBONARA NA MOJ NAČIN


hrono karbonara
Mesnata slanina oko 150 gr
pola ljute paprike
čen belog luka
150 do 200 gr testenine
dva žumanca, malo bibera i soli


Mesnatu slaninu ili budžolu (suvi vrat) oko 150 gr (ja sam budžolu koristila ), pola ljute paprike iseckati na kockice i propržiti u tiganju. Ne treba dodavati masnoću, pustiće slanina .
Pred sam kraj dodati ispasiran čen belog luka.

U posebnoj činiji umutiti dva žumanca, malo bibera i soli .

Testeninu raženu ili neku integralnu koju koristite,najbolje kratku, lakše se meša i ne lepi se, obariti u posoljenoj vodi sa par kapi ulja (150 -200 gr )

Pred sam kraj kuvanja testenine  uzeti pola kutlače vode u kojoj se testenina kuva i ubaciti je u činijicu u kojoj imate dva žumanca. Brzo mešati.

Procediti testeninu, pa  u istu šerpu u kojoj se kuvala testenina staviti proprženu budžolu ili slaninu, dodati testeninu, sjediniti i skloniti sa ringle.

Sipati žumanca i brzo mešati 

Nikako ne sme izgledati kao kajgana,  testenina mora biti samo obojana . Ko nije u restrikciji može posuti nekim sirom odozgo.

Prijatno!











Нема коментара:

Постави коментар

hvala Vam što me pratite