среда, 03. септембар 2014.

PITA OD TIKVICA bez kora 


pita od tikvica bez kora



potrebne namirnice :

3 tikvice srednje veličine
3kašike ovsenih mekinja 
3 jaja 
so, malo bibera,čen b luka
malo mirođije
kašika lanenog semena
domaća mesnata slanina 
pp (ja sam jutros zaboravila prašak za pecivo i bilo je dobro )

Prvo uključim rernu da se zagreje na 200 stepeni


način pripreme :

Tikvice sam narendala, dodala umućena jaja, sve sam promešala, zatim sam dodala mekinje, sve začine i iseckanu slaninu. Ostavila sam da mekinje malo nabubre taman dok se sam čekala da se rerna zagreje.
Istresla u tepsijicu obloženu pek papirom i ubacila u  zagrejanu rernu. 


Napomena :Ja imam baš malu vatrostalnu tepsijicu pa je ovako lepo visoko, vi uduplajte masu.


pita od tikvica bez kora

2 коментара:

  1. Radila sam po receptu i ispalo je previse retko, verovatno treba staviti vise od 3 kasike ovsenih mekinja. Peklo se vise od 1h i 30min, i dalje je bilo "zivo".
    Gde sam pogresila?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Poštovana, možda su bile veće tikvice nego što su bile moje. Žao mije što nisam izmerila gramažu tikvica.

      Избриши

hvala Vam što me pratite