понедељак, 01. септембар 2014.

PUNJENE LEPINJICE (bez sira)

punjene lepinjice bez sira 




potrebne namirnice :

šolja od 2 dcl speltinog brašna 
šolja od 2 dcl integralnog raženog brašna 
kašičica u vrh puna masti 
prašak za pecivo
malo više od 2 dc kisele vode
so

Nadev po izboru 

ja sam stavila :
na kockice iseckane tikvice 
krugove paradajza
krugove paprike 
domaću od vrata malo masniju budžolu
origano

način pripreme :

Varjačom izmešati zatim u tepsiji  na papiru za pečenje podeliti na  četiri hrpice, malo ih rastanjiti kašikom. 
Ja sam u sredinu stavila veliki krug paradajza, prstohvat origana, zatim punila povrćem i domaćom budžolom. 

Pecite na 200 stepeni desetak minuta . 

Meni se učinilo malo povrća i suvog mesa kad se ispeklo pa sam još naseckala i dodala .

Ko jede mlečne proizvode, dodajte još malo mocarele i imate mini pizze.





2 коментара:

  1. Meni izgledaju fenomenalono! Zanima me kako si ih zatvorila. Znaći da je masa prilično retka? Svidja mi se!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nisam ih zatvarala, samo sve utisnula u testo i slozila odozgo da bude bogatije

      Избриши

hvala Vam što me pratite