среда, 24. септембар 2014.

SLANA ŠTRUDLA sa sirom i spanaćem

slana štrudla sa sirom i spanaćem



Testo je isto kao za koktel štapiće, samo što sam sad dodala malčice više vode jer nisam stavila sir u testo da ne bih mešala dva mlečna proizvoda, kiselo mleko i sir .

 potrebne namirnice:

15 punih kašika speltinog brašna
1 kašika masti
1 prašak za pecivo 

so, supena kašika kima.
100 gr mladog sira            
100 gr kulena              
2 kašike kiselog mleka
70 ml vode

J
oš malo brašna za posipanje radne površine dok mesite i oblikujete.

način pripreme :

U vanglicu sam stavila brašno, prašak za pecivo i so, zatim sam dodala mast.
Dlanovima sam mast utrljala u brašno, dodala kulen iseckan na kockice, mladi sir i vodu. Ako ste u strogoj restrikciji i ove dve kašike kiselog mleka zamenite kiselom vodom.(mekše je sa kiselim mlekom )

Zatim sam umesila glatko testo, pa ga prebacila na pobrašnjenu radnu površinu.
Razvaljala sam testo, ali ne previše tanko, zatim namazala umućenim sirom, složila sloj blanširanog iseckanog spanaća, poprskala sve maslinovim uljem, da bi bilo ukusnije dodala sam malo belog luka u prahu .

Čvrsto sam urolala. Stavila na pek papir i ispekla .

Ovo testo mi se dopada jer je mekano, kao da je sa kvascem.

napomena : spanać ocedite od suvišne tečnosti .


Нема коментара:

Постави коментар

hvala Vam što me pratite