субота, 18. октобар 2014.

BRZE LEPINJICE BEZ BRAŠNA 

brze lepinjice bez brašna


2 belanca (krupnija jaja, ako su sitnija tri belanca ili ako necete sir uz njih dva cela jaja)
5 punih kašika lanenog brašna
5 kašika mešanog brašna (lan, suncokret, bundevine, susam )
1 prašak za pecivo
so
pola dcl kisele vode

Pomesajte brašna so i prašak za pecivo dodajte belaca, umutite, na kraju kiselu vodu. Lagano izmešati i kašikom ili velikom kutlačom podeliti na tri  hrpice na papir za pečenje.
Peći petnaestak minuta na 200 stepeni .

Malo su mi ispucale, odozgo, vadila sam kašikom i nisam zagladila .
Bile su jako ukusne, visoke, vazdušaste i mekane, a za čas sam ih napravila.

Od svake vrste semenki uzmete po jednu šoljicu sameljete i sve pomešate i to je brašno, ako želite jači intenzivniji miris prethodno ih par minuta na suvom tiganju popržite ili ubacite na minutu dve u mikrotalasnu. Lično meni se više dopada kad nije preprženo, blaži je ukus .


Нема коментара:

Постави коментар

hvala Vam što me pratite