среда, 08. октобар 2014.

HLEB OD SEMENKI, BEZ BRAŠNA



potrebni sastojci :

3 krupnija jaja
o,5 dcl kisele vode
so
10 u vrh punih kašika brašna od semenki
kašičica praška za pecivo
kašičica limunovog soka

Jaja mikserom umutiti dodati vodu, limunov sok i brašno, pa na kraju prašak za pecivo.

Staviti u rernu zagrejanu na 200 stepeni i peći dvadesetak minuta. Proveriti čačkalicom da li je dovoljno pečeno.

Kašike su bile baš punee, kad ga budem ponovo pravila izmeriću i napisati tačnu gramažu jer je tako sigurnije. Smesa je bila gušća od smese za palačinke .

Brašno je napravljeno od mešavine semenki lana, susama, bundevinih i suncokretovih semenki . Sameljete po soljicu i sve pomešate.

Hleb se uopšte ne mrvi, lagan je kao perce, lepo se seče i podseća na običan hleb sa kvascem.

U sredini se na nekim mestima pojavilo zelenkasto izgledom podseća na buđ,  pretpostavljam da je to od bundevinih semenki tako da ne brinete.

Prečnik tepsije u kojoj sam ja pekla je 20 cm



13 коментара:

  1. Predivno izgleda, verujem da je ukusan, kao ovi mafini od juće? Ćestitam ti! ANA

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ana stvarno je ukusan i lagan i podseća na hleb sa kvascem. Spasila sam se :D

      Избриши
  2. Da li postoji mogućnost da se ovaj hleb pravi samo od jedne vrste semenki, npr. badem? Inače, recept mi se jako dopada! Takođe, da li oseti na kiselo zbog limunovog soka?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Iskreno nisam probala samo sa bademom, pretpostavljam da moze, kad probate javite mi :D
      Mala kašičica limuna je u pitanju i ne oseti se kiselina.

      Избриши
  3. Hoću, svakako! Meni baš takav hleb treba koji će mi biti najsličniji hlebu sa kvascem. :-D

    ОдговориИзбриши
  4. Interesantno, ovaj recept je isti kao moje plocice, samo sto si dodala neke finese

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. meni ta dva recepta ama bas nikakve slicnosti nemaju ...ali dobro...

      Избриши
  5. Da li su te kašičice one za kafu i čaj, ili manje?

    ОдговориИзбриши
  6. Pokušala sam da napravim ovaj hleb jer od sutra krećem sa HI. Stavila sam 5 belanaca i 15 kašika izvršenih brašna, pa sam povećala i vodu na 750 ml. Kada sam sipala 500 ml smesa je već bila retka pa nisam smela da dodam još. pekla sem preko sat vremana prvo na 200 C posle na 250 C i opet je ostao živ u sredini.
    Da li možete da mi kažđete koliko je vama smesa bila retka ili gusta ?
    Hvala

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Koliko vidim, u receptu pise pola decilitra kisele vode, a vi ste stavili 7,5 decilitra.

      Избриши
  7. Gušće od smese za obične palačinke. Pokušajte sledeći put tačno po receptu i biće dobro sigurno. Isto stavite pune kašike brašna.Ja sam i zeleni hleb osto tako pravila i bilo je odlično.

    ОдговориИзбриши
  8. Hleb je izvanredan, koristila sam suncokret i bundevu(to sam imala)stavila sam i kašuku ovs,pahulja...

    ОдговориИзбриши

hvala Vam što me pratite