уторак, 14. октобар 2014.

MAFINI BEZ BRAŠNA SA ČVARCIMA I AJVAROM

mafini sa čvarcima i ajvarom


potrebne namirnice:

130 gr brašna od semenki (susam, suncokret, bundevine i lanene semenke)
70 gr duvan čvaraka
20 gr masti
2 jaja
1 kašika ljutog ajvara
malo slatke začinske paprike
pola praška za pecivo, so
1,5 dcl kisele vode

Zamisao je bila da napravim pogačice sa čvarcima, sa brašnom od semenki.
Mogla sam jedino tako da vadim kašikom hrpice, a to mi se ne dopada jer ne izgleda lepo. Predomislila sam se i dodala kiselu vodu, sipala u korpice za mafine i evo kako to izgleda.



Odlična je tekstura, čvrsti su i ne mrve se. Prenoćili su i nisu ništa splasnuli.
Ovo je po meni pravi muški doručak, jak intenzivan i ukus i miris.


način pripreme :

Sve suve sastojke sipati u vanglicu i sjediniti, mast utrljati u brašno. Dodati ajvar, jaja i kiselu vodu varjačom dobro umutiti, na kraju dodati i prašak za pecivo .
Sipati u korpice za mafine  (ja kupujem one namenjene baš za pečenje i uvek se lepo odvoje, ne lepe se) , peći u rerni zagrejanoj na 200 stepeni.


 6 većih mafina


Brašno:
susam, bundevine semenke i suncokret sam stavila u tanjir i ubacila na  dve minute u mikrotalasnu.

Samlela sam po jednu šolju od svega, sve pomešala i koristim kad mi treba.
Pretpostavljam da je ukus ovako jak zbog toga što su i semenke malo ispečene.


Нема коментара:

Постави коментар

hvala Vam što me pratite