среда, 08. октобар 2014.

PAHULJICA MAFINI BEZ BRAŠNA

pahuljica mafini bez brašna


potrebne namirnice :

3 jaja 
1 kiselo mleko, 2 dcl
1čaša od kiselog mleka "brašna"
mala kašičica praška za pecivo 
so 
naseckana ljuta papričica

U električnom mlinu za kafu sam samlela laneno seme, susam, bundevine  i suncokretove semenke. Sve po jedan mlin, po tri kašike od svega otprilike. Pomešala i sipala u teglu da koristim kao zamenu za brašno.

Tu se može još svašta dodati badem, lesnik, orasi. Ja sam se odlučila za ovu kombinaciju jer su mi ove semenke dozvoljene.

Jaja sam umutila zatim dodala kiselo mleko,  čašu (od kiselog mleka  2 dcl ) "brašna ", malo soli, naseckala ljutu papričicu. Ulje nisam dodavala jer su semenke masne.
Sipala sam u korpice za mafine i na 200 stepeni pekla dvadesetak minuta . 
Bile su kao pahuljice meke , vazdušaste sa rupicama .

 tačno 6 velikih mafina.


Nisam sipala pune korpice jer su prilikom pečenja porasle.





9 коментара:

hvala Vam što me pratite