среда, 29. октобар 2014.

ZELENI HLEB



Htela sam malo promeniti ukus hleba koji pravim sa brašnom semenki
dodala sam mu punu kašiku bundevinog ili bučinog ulja i oduševila sam se mirisom, ukusom i bojom hleba.

potrebni sastojci :

3jaja
0,5dcl kisele vode
10 u vrh punih kašika brašna od semenki (bundeva, lan, susam, suncokret)
2 kašike bundevinih semenki 
1 kašika bundevinog ulja
so
pola praška za pecivo

način pripreme :

Jaja dobro umutiti dodati so, kiselu vodu, zatim dodati brašno od semenki i dve kašike  semenki bundeve. Lagano umešati bundevino ulje i prašak za pecivo.
Istresti u tepsijicu obloženu papirom za pečenje.

Rernu zagrejati na 200 stepeni i peći dvadesetak minuta.

Brašno je napravljeno od semenki koje sam samlela u mlinu za kafu u jednakom omeru. 

Tepsija u kojoj sam pekla je uska, desetak cm i nije duza od 30 cm

2 коментара:

hvala Vam što me pratite