понедељак, 10. новембар 2014.

HLEB BEZ BRAŠNA ZA 4 MINUTE  (iz šolje)

HLEB BEZ BRAŠNA ZA 4 MINUTE, Iz šolje
fotografija Vedrane Ćetković




Ako hoćete svako jutro svež i brz hleb evo odličnog rešenja, možete ga napraviti čak i na poslu ako imate mikrotalasnu.

potrebne namirnice :

1 jaje
80 grama brašna od semenki (susam, lan, suncokret i bundevine semenke) ili 80 gr raženog, speltinog ili bilo kog drugog brašna
so
kašičica praška za pecivo
3 kašike kisele vode
1 kašika maslinovog ili bundevinog ulja ili istopljene masti


način pripreme :

Jaje viljuškom umutiti, dodati so, kiselu vodu i ulje zatim polako umešati samlevene semenke.

Veću šolju namazati maslacem i sipati smesu.  Pazite da šolja bude dovoljno velika jer hlebić naraste.


Ubacite na 4 minute u mikrotalasnu i hleb je gotov.

 Ako ne volite semenke, možete umesto 80 gr semenki staviti 80 gr speltinog ili raženog brašna, samo ga pecite ga 1 min duže


fotografija :Mima Miletić Mimm




Ako ga pravite samo od semenki susama i suncokreta hleb će biti svetliji i hrskaviji, ako ga pravite sa malo više bundevinih semenki biće zelen, ako prevladavaju lanene semenke, kiselkastiji je. Napravite vašu omiljenu kombinaciju i uživajte.

fotografija :Vedrana Ćetković


47 коментара:

  1. Djeluje extra, ali ja nemam mikrovalnu, imate li ideju kako ide ali sa pecnicom? :)

    ОдговориИзбриши
  2. Trajaće samo malo duže dok se zagreje rerna inače sve isto i ako imate neku baš mini tepsijicu ili povećajte količinu .

    ОдговориИзбриши
  3. Brašno od semenki meljem sama?! Ili ima da se kupi?

    ОдговориИзбриши
  4. Nesto se ne snalazim ovde...ne umem da napisem komentar :(

    ОдговориИзбриши
  5. Jel nekom uspeva da samelje laneno seme i susam i cime to radite?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja sam mljela u Magic Bulletu i samljeveno je za cas :) Mislim da svaka elektricna sjeckalica moze odraditi posao.

      Избриши
    2. na koliko se pece u rerni i koliko dugo?

      Избриши
    3. Nisam pekla u rerni , ali rekla bih na 180 stepeni desetak minuta .Kad poraste nemojte otvarati rernu nekoliko minuta da ne spadne testo, a onda proverite cackalicom, ako je cakalica suva nema nista zalepljeno peceno je

      Избриши
  6. Sad vidim da je izasao komentar...:D Ja prvo napisala jedan komentar, koji izgleda nije otisao...a onda konstatovala da ne umem....htela sam da ti kazem Boba...ovo je fantastican recept...hvala puno sto sve ovo delis sa nama....:)

    ОдговориИзбриши
  7. Da li bi moglo samo belance a ne celo jaje? Da bi se uz njega moglo jesti nesto mlecno :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nisam probala, ali pretpostavljam da moze, nema razloga da ne valja. Ako je pregusto testo dodajte jednu ili dve kasike manje brasna od semenki .

      Избриши
    2. Hvala vam na tako brzom odgovoru :)
      Sutra cu napraviti samo sa belancetom pa cu vam napisati kako je ispalo.

      Избриши
  8. Komentari su super, bravo BOBO! ANA

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Ana , pokusajte napraviti hleb stvarno je za cas, a veoma je zdrav.

      Избриши
  9. Upravo sam ga napravila i pojela... :) Hvala na receptu! Samljela sam po dvadeset grama sjemenki lana, susama, bundeve i suncokreta i pomalo je gorko za moj ukus. Je li to do sjemenki, koje bi trebalo da se izbjegavaju da ne bude gorko? Ili je do nečeg drugog, šta mislite?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mislim da je ta mala gorcina od semenki lana,a zna se dogoditi ako su semnke malo uzegle. Pokusajte sledeci put zameniti lan sa suncokretom (40 gr suncokreta), jer i susam po nekad zna da gorci. Ja sam se izgleda navikla na hlebice sa semenkama pa tu gorcinu i ne osetim.

      Избриши
  10. na koliko stepeni u mikrotalasnoj jer na najacoj temperaturi?

    ОдговориИзбриши
  11. I mene zanima na koju snagu namestiti mikrotalasnu? Da li na najvecu?

    ОдговориИзбриши
  12. Jel moze i u restrikciji??

    ОдговориИзбриши
  13. Moze, samo ga nemojte jesti uz mlecne proizvode jer ima jaje u sastavu i nemojte cesto sa semenkama praviti.

    ОдговориИзбриши
  14. Meni je ispalo tvrdo... Mozda sam na krace vreme trebala da stavim? Ja pekla na 6min.

    ОдговориИзбриши
  15. da li moze za veceru posle restrikcije, obzirom da nema brasna a da su semenke za veceru dozvoljene

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja sam tako razmišljala ali kad sam pitala nutricionistu meni nije dozvolio. Mislim da je to individualno tako da ne znam šta da Vam kazem, ako idete u centar najbolje je da pitate, mozda Vi i smete.

      Избриши
  16. Dakle :) nemam obicaj da pisem komentare nigde. ALI, od svih "hrono peciva" koje sam do sada pravila (nemam bas preterano iskustva, tek sam nedelju dana na hrono rezimu), a koji su, blago receno imali ukus blata, ovaj recept je NAJBOLJI do sada. Imala sam 30g lana, 30g suncokreta i 20g susama, i ostatak po receptu. Ispao je odlicno. Hvala za recept i pozdrav. Ana

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Vam Ana, nadam se da ćete još neki recept po vašem ukusu pronaći i hvala na komentaru .

      Избриши
  17. Bobana, hvala vam na receptu za hlebic od semenki. Izvrstan je! Napravila sam ga danas prvi put mom suprugu za rucak. On nije na hrono dijeti ali je bio na Protekal dijeti I izgubio 70 kg. tezine. Sada se I dalje hrani zdravo pa trazim po internetu takve zdrave recepte. Probacu I sa razenim brasnom I kombinaciju sa razenim brasnom I semenkama. Moj suprug kaze da bi vas poljubio za ovaj recept da ste blize, naravno prijateljski. Svaka vam cast I primate puno pozdrava iz Skoplja!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Poštovana Lidija i Mile :) nasmejali ste me, hvala Vam od srca na poverenju i lepim rečima :) Puno pozdrava za oboje :)

      Избриши
  18. Анониман14. јун 2016. 13:15

    Koliko je 80 g otprilike kasika semenki? Nemam vagu, a volela bih da probam recept.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Анониман15. јун 2016. 14:53

      Ocekujem Vas odgovor. Hvala.

      Избриши
    2. Poštovana punih osam kašika ili ravna čaša od 2 dcl :) Nadam se da sam Vama pomogla.

      Избриши
  19. Draga Bobo, vec mesecima planiram ovo da isprobam i uvek se nesto ispreci. Sada sam cvrsto resila da pravim ali nemam kiselu vodu. Da li ce uspeti sa obicnom mlakom vodom?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Аутор је уклонио коментар.

      Избриши
    2. Draga Irena pretpostavljam da može, ali sa kiselom vodom je vazdušastije, rahlije. Ps. izvinite što ste čekali na odgovor.

      Избриши
  20. Savrseno! Hvala na receptu. Umesto kisele vode sam stavila malo sode bikarbone, vazdusasto, mekano, preukusno.

    ОдговориИзбриши

hvala Vam što me pratite