недеља, 23. новембар 2014.

PIZZA ZA 3 MINUTE

pizza za 3 minute


1 jaje
4 kašike mlevenih semenki ili
4kašike speltinog brašna
malo soli

Jaje viljuškom umutite dodajte šta volite, mlevene semenke ili speltino brašnoi malo soli.
Tanjir namažite maslacem, zatim kašikom rasporedite testo, premažite paradajzom koji koristite za pizzu , pospite malo origana i složite nadev po želji.
Možete narendati i sir , ali onda je to složeno jelo zbog kombinacije sira i jaja, pa nemojte često jesti.

Ja sam pravila sa semenkama ,premazala ukuvanim pardajzom , prstohvat origana, zatim složila šunkaricu i kulen, još malo poprskala paradajzom i sve u mikrotalasnu na 3 minute. Meni je ova količina bila dovoljna a vama ako je malo uduplajte masu.

Semenke koje sam ja koristila su : bundevine, susam, lan i suncokret



Kora je poprilično saviljiva, ne lomi se, nije presuva, a tanka je.

PRIJATNO!

2 коментара:

hvala Vam što me pratite