недеља, 30. новембар 2014.

SPAS U PRAVI ČAS



pre i posle


Zbog naglog poremećaja  hormona sam imala preveliku želju za slatkišima, za godinu dana sam se ugojila 25kg.
Na razne načine sam se pokušavala rešiti viška, a onda sam čula za hrono ishranu i za mesec dana veoma lako bez odricanja oslabila 10 kilograma.
Nastavljam dalje do željene kilaže.
Nemam mnogo slobodnog vremena i uglavnom se držim jednostavnih jela.

Želim da poručim svima koji se još dvoume da je mene hrono režim preporodio.
Dobila sam neku novu energiju, srećnija sam, zadovoljnija, nisam gladna, nemam potrebu za slatkišima, hormoni su se stabilizovali i mojoj sreći nema kraja.

Tanya Branković

1 коментар:

  1. Ćao Tanya! Svaka čast i veliko BRAVO za tebe! Htela sam da pitam sta je ono najbitnije cega si se drzala u toku hrono ishrane? I kako su ti odprilike izgledali obroci? Hvala ti puno unapred

    ОдговориИзбриши

hvala Vam što me pratite