понедељак, 03. новембар 2014.

TAHINI NAMAZ

tahini namaz


Ovaj predivan namaz se uklapa u hrono ishranu, veoma je ukusan i zdrav. U prodavnici teglica od 350 grama košta oko 600 dinara, ako ne i više, a tu kolicinu dobijete sa 500 grama susama, odnosno 250 dinara. 

Potrebno je samo malo truda i pre svega jak i izdržljiv blender. 

Susama koliko imate raporediti po tepsiji.

Ja obično stavim oko 400 grama.



Rernu zagrejati na 180 stepeni, ubaciti susam i peći 8 minuta.


Boja treba biti zlatna.

Izvaditi i malo prohladiti, ubaciti u blender i blendirati dok se ne pretvori u pastu.



Na kraju dodati dve tri kašike maslinovog ulja i  po želji  malo posoliti. Ja ga čak i ne solim, volim ga bez ikakvih začina.




Prebaciti u teglu i držati u frižideru.

Napomena : blender mora biti jak i izdržljiv. Ulje nemojte rano dodavati, već na samom kraju !

Ponekad umesto maslinovog ulja dodam maslac koji je stajao na sobnoj temperaturi, toliko da postane kremast.

5 коментара:

  1. Анониман29. јун 2015. 03:15

    Svidja mi se, a jako jednostavno!

    ОдговориИзбриши
  2. E,a ja kupovala susam pastu....moram ovo da probam, ali kad zahladni....Pozzzzz.

    ОдговориИзбриши
  3. Da li se ponovo blendira kad se stavi ulje ili maslac?

    ОдговориИзбриши
  4. Koliko dugo moze da stoji u frizideru? Hvala ☺

    ОдговориИзбриши

hvala Vam što me pratite