понедељак, 08. децембар 2014.

DA OBEĆANJE NIJE LUDOM RADOVANJE



pre i posle 
MAJA KIRČANSKI VULOVIĆ




Tri meseca tačno -17kg , struk-17cm, grudi -16cm. Suprug bez fotke za prikazati, uspešno se oslobodio -21 kg. Mi srećni i orni za dalji napredak.

Savet probati i ne odustajati lako.


Ja sam malo skeptična ušla na jednom rodjendanu u priču oko HI kao: " o ne još jedna moderna dijeta koja će me

držati nedelju dve dana pa onda opet sve po starom! " Ali kada sam sve studiozno proučila pregledala sve slike

pre i posle,  pustila sam crv sumnje i mužu. 

Naravno posle nekoliko dana sam ga pustila da on sam kaže"hoćeš da predjemo na taj način ishrane?" 

Ne da probamo već da predjemo istog momenta sam otišla u nabavku i sledećeg jutra smo bili na hrono ishrani .


Moj omileni hleb je Švedski hrskavi, a muž obožava proju od prosa, ručak nam je raznovrstan od sarme, pečenog  

mesa u rerni, variva, grilovanog povrća, karfiola na sto načina i naravno sveže salate. 

Večera je minimalna kod mene, a suprug najviše voli pileće pljeskavice i krastavac salatu.

Imamo tri odrasla sina koji su delimično na HI sa malim dodacima i neizbežnim sokovima. Trude se da se hrane  

što zdravije, ali navike koje smo im mi godinama stvarali oni nisu u mogućnosti da kao mi preko noći promeniti, ali  

se nadamo da vremenom uz nas dvoje hoće.


Nadam se da ćemo se na proleće javiti kao vanrestriktivni hroneri, pošto se tada nadamo krajnjem rezultatu u 

korigovanju kilograma. Pozdrav i sretno svima koji planiraju zdrav i lep život.

Нема коментара:

Постави коментар

hvala Vam što me pratite