уторак, 02. децембар 2014.

HRONO ISHRANA I JA

Sa hrono ishranom sam krenula 28. septembra na nagovor sestre. Imala sam 103 kg i kao i svi na razne načine sam se pokušavala rešiti  viška, ali nije mi uspevalo ako i jeste bilo je preteško.
Sa hrono ishranom je potpuno drugačije, opušteno bez brojanja kalorija, jedem bez griže savesti a mršavim. Prvi mesec dana sam bila u strogoj restrikciji i otišlo je osam kilograma. Presrećna nastavila sam dalje, nisam se više tako strogo pridržavala, uvela sam sebi po nekad užinu (neku voćku ili red crne čolade), naravno ne svaki dan. Za naredna dva meseca sam skinula još 6 kg bez ikakvog opterećenja i trenutno imam 89 kg. Cilj mi je da dođem do 70 kg, polako bez žurbe, a što je najvažnije znam da neću ugroziti zdravlje.
Nastojim da što više ljudi upoznam sa HI, da im prenesem moja pozitivna iskustva i ako barem jedna osoba posle ove moje priče krene sa hrono režimom ishrane biće mi veoma drago

Ljiljana Stojadinčević

pre i posle

1 коментар:

hvala Vam što me pratite