понедељак, 05. јануар 2015.

 PAŠTETA OD TUNJEVINE
pašteta od tunjevine


potrebni sastojci :

1 konzerva tunjevine u salamuri
1 čen belog luka
1manja glavica luka
1/2 kašike seckane mirođije ili peršunovog lista
prstohvat bibera
1 kašika maslinovog ulja ili kockica putera

način pripreme :

Crveni luk iseckati i dobro ga udinstati da postane staklast. Tunjevinu staviti u seckalicu, zatim dodati luk, beli luk i puter. Blendirati da postane kremasta masa. Na kraju lagano umešati sitno iseckanu mirođiju ili peršun ako je post dodati kašiku maslinovog ulja.




4 коментара:

  1. Dopada mi se! Ja sam pre izvesnog vremena napravila slićnu paštetu od tunjevine, samo iz konzerve sa uljem, pošto ne volim ukus iz salamure. Nisam pržila luk, već sam stavila svež, a ostalo je isto i veoma je ukusna pašteta, ANA!

    ОдговориИзбриши
  2. Sta jesti uz ovu pastetu? Jaja, sir, suhomesnato?

    ОдговориИзбриши

hvala Vam što me pratite