субота, 07. фебруар 2015.

HRONO ISKUSTVO MARIJA MARUŠKE




Dva meseca sam na hrono ishrani i prvi put u životu jedem bez griže savesti i mršavim. Prezadovoljna sam !
Od 4.jula do 4.septembra minus 11 kg .




Prošlo je još 5 meseci minus je sa 11 kg otisao na 25 kg :D.  
Presrećna sam za 7 meseci sa 95 kg na 70kg.
 Još dva do tri kilograma i restrikcija je završena počinje održavanje. 
Toliko je lako bilo, nikad nisam bila sitija i mršavija. Svi vi koji se još dvoumite nemojte gubiti vreme krenite još danas.

Moj savet je da se za doručak najedete da puknete, ručajte normalno umereno, a večera neka bude simbolična. Ako obilno doručkujete nećete ni moći večerati puno. Obroke nemojte nikad preskakati. Srećno!

Volim se zasladiti jednom u deset dana posle dobrog slanog doručka. 
Ove bombice su mi ukusne 


 Pola maslaca(na sobnoj temperaturi) umutiti sa 200 grama krupnijeg rogača,stevije po ukusu ovde je 5-6 tabletica rastopljeno,kesica cimeta,mlaka voda po potrebi da se umuti da bude srednje čvsrtine i formirati kuglice


MARIJA MARUŠKA

1 коментар:

hvala Vam što me pratite