четвртак, 12. фебруар 2015.

HRONO PRIČA SLAĐANE PETROVIĆ

Slađana Petrović, pre i posle hrono


Sve je počelo 08. 09. 2014.dvadesetak dana nakon  što je nastala prva slika.
Slika i mojih 97 kg su bile okidač da se nešto uradi. 
Po profesiji sam kuvar i  u stalnom sam  kontaktu sa hranom. Trenutno radim u lokalu u kom se pripremaju jela sa roštilja, supice i salate, idealno za ne skretanje sa hrono puta. U glavnom se tako i hranim, jer nemam vremena za komplikovanija jela.

Hrono hleb mesim obavezno i jedem puno sveže salate i naravno kao i svi obožavam hrono doručak.

Moja borba sa kilogramima traje više od dvadeset godina. Kao i svi pokušavala sam razne dijete i sve je bilo kratko i bez uspeha.

Sa hrono mi se život sto posto promenio za pet meseci.

MINUS 21 KG,  sa 97kg na 76 kg, ljudi  ja sam prezadovoljna. Dobila sam neku novu energiju.

Iskreno nisam išla u teretanu, nisam vežbala ali sam zato šetala  dva do tri puta na dan po pola sata, 
a po nekad i duže.

Ne da sam skinula kilograme, već se i celulit povukao, vrlo malo ga još imam, a nadam se da će se potpuno povući kad skinem još desetak kilograma koliko  planiram. Koža se povukla i zategla, čak i na stomaku i na podlakticama.

Nisam opterećena ovo sam prihvatila kao moj novi životni stil i preporučila bih svima da probaju i da se i sami uvere koliko je hrono ishrana dobra.

1 коментар:

hvala Vam što me pratite