петак, 06. фебруар 2015.

MOJ HRONO UŽITAK ( jedan od recepata iz hrono kuvara)


hrono užitak



Dugo sam bila na hrono, nije bilo grupe na fb, nije bilo blogova, ponestalo mi je inspiracija i ideja za ručak. Požalila sam se sinu, otvorio je frižider, uzeo tiganj, pitao me šta smem jesti i napravio mi od tad moje omiljeno jelo.
Mnogo puta sam ga pravila, a tajna je samo u dobrom tiganju,i začinjavanju pred kraj, da sve  ostane hrskavo.

Ukusno je i sa belim mesom i sa mlevenom junetinom. Ako je u pitanju ručak izbor pada na junetinu, ako je večera izaberite belo meso i crvenu papriku zamenite zelenom.

potrebne namirnice :

15o gr pilećeg belog mesa
1/2 glavice crvenog luka
5 - 6 šampinjona
pola paprike
1 manja mlada tikvica
pola malog patlidžana
so, biber, đumbir, beli luk

način pripreme :

Zagrejati malo dozvoljene masnoće, dodati luk iseckan na rebarca, potom meso, šampinjone, tikvicu, papriku i patlidžan (sve iseckano na štapiće).
Začine dodavati pred kraj da bi sve ostalo hrskavo.

Spremati na grill tiganju u kom se ne lepi. Po želji dodati par kapi tabasco i soja sosa

Napomena, soja i tabasco sos možete koristiti samo ako je to individualna preporuka. Ukusno je i bez soja sosa i tabasca , dodate na vrh noža ljute paprike.







Нема коментара:

Постави коментар

hvala Vam što me pratite