четвртак, 12. фебруар 2015.

OMLET OD BELANACA

omlet od belanaca sa brokolijem


potrebne namirnice :

3 ili 4  belanca
brokoli iseckan u seckalici ili karfiol
so
malo masnoće

Masnoću dobro zagrejati.

Belanca posoliti i viljuškom ulupati da malo zapene zatim sipati na vreo tiganj.
Sačekati par minuta da se omlet  zapeče,  lagano posipati brokoli .


Ako je dobro ispečeno sa donje strane, okrenuti i sačekati da se brokoli dve tri minute ispeče.



Prebaciti u tanjir i uživati u zdravoj proteinskoj večeri.



Napomena: ja nisam solila brokoli jer izbegavam so, posolila sam belanca i to mi je bilo sasvim dovoljno.

4 коментара:

  1. Sta radite sa zumanjkom koji vam ostane od ove vecere? Hvala pozdrav!

    ОдговориИзбриши
  2. Već nekoliko puta nam je to večera i ja sam savladala tehniku prevrtanja (to mi je u početku bio problem)! Ukusno, ljepo na oko, super! Hvala za recept!
    ☺🌞

    ОдговориИзбриши

hvala Vam što me pratite