петак, 20. март 2015.

HRSKAVE PLJESKAVICE

hrskave pljeskavice
 
potrebne namirnice:

300 gr mlevenog mesa
čaša od 3 dcl puna karfiola
čen belog
mala glavica crvenog luka ili luk u prahu
so začinska slatka paprika
malo ljute paprike
malo bibera
pola dcl kisele vode

Ako je ručak u pitanju koristićemo junetinu ili svinjetinu, ako je večera odabraćemo pileće ili ćureće belo meso.

Ja sam danas pravila sa mesom od svinjskog buta, a pre par večeri sam pravila sa pilećim belim mesom, obe varijante mi se dopadaju.  Pljeskavice su hrskave, neobične i ukusne.

Zdrav i osušen karfiol iseckajte u seckalici na veličinu pirinča.



Meso stavite u činiju i  dodajte sve začine, luk usitnite u seckalici da se pretvori u kašu, dodajte iseckan karfiol, kiselu vodu i dobro umesite smesu. 



Vlažnim rukama oblikujte pljeskavice i spuštajte na dobro zagrejan grill tiganj koji ste premazali dozvoljenom masnoćom. Smanjite temperaturu i okrenite nekoliko puta da se lepo ispeče.


Нема коментара:

Постави коментар

hvala Vam što me pratite