уторак, 03. март 2015.

DORUČAK ZA 10 MINUTA

pljeskavica


PROJICA ZA 4 MINUTE



projica za 4 minute 



  • 100 ml belanaca
  • 100 ml ovsenih mekinja
  • 3  u vrh pune kašike sitnog mladog sir
  • pola kafene kašičice praška za pecivo
  • malo soli
  • kafena kašičica masl ulja ili rastopljene masti
  • 4 kašike kisele vode
Mekinje preliti kiselom vodom i uljem i ostaviti da odstoji dok umutite belanca u čvrst sneg.

U mekinje dodati, so i  mladi sir, prašak za pecivo i lagano sjediniti sa belancima.

Veliku šolju ili činijicu tanko namazati masl uljem uliti smesu i staviti u mikrotalasnu.

Meni je bilo dovoljno 4 minute a vi proverite čačkalicom da li je dovoljno pečeno.



Jutros sam pravila pola smese i bilo je sasvim dovoljno,a uz hlepčić sam napravila pileću pljeskavicu.

Belo meso i malo mladog luka sam ubacila u seckalicu zatim sam dodala malo soli, bibera, ljute i slatke začinske paprike. Sve dobro umesila rukama da se sjedini oblikovala pljeskavicu i prebacila na zagrejan tek malo podmazan teflonski tiganj. Sacekala par minuta okrenula na drugu stranu, malo poklopila i gotovo.



Mozete peci i u zagrejanoj rerni na pek papiru. Smatram da je ovo bolje od bilo koje kupovne salame, pa cak i najkvalitetnije.

Ceo doručak je bio gotov za 10 minuta .Bilo je sočno i ukusno.

brza projica








Нема коментара:

Постави коментар

hvala Vam što me pratite