четвртак, 28. мај 2015.

  VITAS  GIBANICA


 gibanica od starog hleba

potrebne namirnice :


  • pakovanje Vitas hleba ili bilo koji hrono hleb koji vam se osušio (300gr)
  • 3 jaja
  • 1 kiselo mleko (2dcl)
  • 1 čaša od kis mleka kisele vode
  • 100 grama šunke
  • 1/2 dcl ulja od koštice grožđa
  • pola praška za pecivo
  • so
  • malo maslaca
  • susam za posipanje

Način pripreme :

Hleb iseći na krupnije kocke. Tepsiju namazati maslacem.

Jaja umutiti, dodati kiselo mleko, kiselu vodu, ulje, so, prašak za pecivo. Preko hleba rasporediti iseckanu šunku, zatim preliti i ostaviti pola sata da se hleb malo natopi. Odozgo poslagati nekoliko listića  maslaca i posuti susamom.



Peći u rerni zagrejanoj na 200 stepeni.

Ja sam pripremila sve uveče, prelila sam sa pola smese i ostavila u frižideru do jutra. Ujutro sam dodala ostatak, stavila nekoliko listića maslaca  i pekla.

Tonus i Vitas hlebovi su od proklijalih zrna bez brašna,tako da je ovo gibanica bez brašna.




Počela sam već seći i setila se da nisam slikala .  Lepše se seče kad odstoji bar 5 minuta. Ako nemate ulje od koštice grožđa zamenite ga onim koje korististe .

Ovo je kompleksno jelo zbog kombinacije jaja i kiselog mleka pa ga ne bi trebali često jesti. Ako poželite češće,  cela jaja zamenite samo belancima.

Prijatno!

2 коментара:

  1. Vitas hleb sme da se koristi u restrikciji i uopste u hrono ishrani? Koji sve kupovni hlebovi sem tonusa smeju da se koriste?

    ОдговориИзбриши
  2. Vitas i Tonus se koriste i u restrikciji i uopste u HI.

    NE JEDE SE: PŠENICA ni pšenično brašno, KUKURUZ ni kukuruzno brašno, kupovne kaše u prahu,

    Dozvoljeni su hlebovi od celog zrna, mekinje ili brašno – spelta, heljda, ovas, raž, ječam, proso, leblebije, susam, lan, suncokret, bundevino seme …

    Ne jedu se hlebovi sa kvascem čak i ako su bez pšenice koristi se prašak za pecivo i soda bikarbona.

    ОдговориИзбриши

hvala Vam što me pratite