понедељак, 11. мај 2015.

HLEBASTE GALETE


hlebaste galete



Potrebne namirnice :


1 dcl ovsenih mekinja
1 supena kašika psilliuma
1 supena kašika masti
1 supena u vrh puna kašika sitnog sira
5o ml belanaca (2 belanca)
so, kim ili mirođija
1/2 praška za pecivo


Mekinje, sir, mast i psilijum umutiti viljuškom, belanca umutiti u čvrst sneg pa ih lagano sjediniti sa mekinjama. Posoliti, dodati prašak za pecivo i travčice koje volite, ja uglavnom dodajem kim ,mirođiju ili vlašac.

Sve ostaviti da odstoji desetak minuta, vaditi loptice (ja sam radila spravicom za vađenje kugli sladoleda ) i stavljati na podmazan i zagrejan grill pekač.



Ako nemate psilium dodajte samo jedno belance.
Galete nisu suve ni hrskave, hlebaste su , odlične kao zamena za hleb.
Od ove količine sam dobila 5 velikih galeta.

Нема коментара:

Постави коментар

hvala Vam što me pratite