среда, 20. мај 2015.


Hrono ishrana mi je vratila samopouzdanje (Marija Životić)

Marija Životić pre i posle HI

Kad mi je Boba poslala poruku sa pitanjem da li želim da objavi moju priču na njenom blogu, bukvalno sam zaplakala od sreće.

Da li je moguće da sam konačno ja nekome motivacija?! Za mene je to prosto neverovatno. Celog života sam imala problem sa kilogramima. Par puta sam uspela da skinem ogroman broj kilograma,ali su se oni  brzo vraćali i svaki put bih za kratko vreme vratila izgubljeno i dodala još malo preko toga.
Začarani krug se ponavljao godinama. Dok sam odrastala deca su bila surova..., a ja sam svoje nezadovoljstvo lečila hranom i nisam shvatala da imam problem... Svi su govorili: " imaš divno lice  i samo malo da smršaš bićeš još lepša"..  Hm.. njima je to lako reći, malo.., a ne shvataju kroz kakav ja pakao prolazim.

Nisam htela da priznam da imam problem, sve dok mi doktor nije rekao da ću zbog moje težine kad dođe do trudnoće morati duplu dozu lekova primati To me potpuno dotuklo, pošto zbog trombofolije moram primati fragmin protiv zgrušavanja krvi.

Za hrono ishranu sam sasvim slučajno saznala tražeći novu dijetu na netu, neku koju još nisam probala, neku koja neće biti teška, sa kojom se neću puno odricati, a postići rezultate.
I dogodilo se čudo naišla sam hrono režim ishrane koji nije dijeta već nešto za ceo život a baš onako kako sam ja zamišljala.

Proučavala sam nekoliko meseci, skupljala informacije i snagu da krenem i odlučila da pokušam pa šta bude.
U mom slučaju prvih par meseci kilogrami su samo nestajali i ja sam prosto bila zapanjena. Imala sam krize, ali ti rezultati su me vukli da nastavim sa još jačom voljom napred.
Da budem potpuno iskrena dešavalo se da prekšim nekoliko puta, ali nikad više od jednog dana. Sutradan nastavim kao da ništa nije bilo jer mi ovaj način ishrane definitivno prija.
Ma šta prija, ja  sam prosto oduševljena.

Hvala mojoj  dragoj mami koja mi je spremala obroke, hvala dragoj drugarici Ivani koja je uvek bila uz mene i bodrila me da istrajem. Hvala ženama iz fb grupe koje su svojim pričama i primerima budile u meni neku vrstu inata da i ja uspem.

Početna kilaža je bila neverovatnih 107 kg, prošlo je šest i po meseci i trenutno imam 78 kg. Još par kilograma i ja ću biti presrećna.

Hrono ishrana je poboljšala moj život i vratila mi samopuzdanje za koje sam mislila da nikad više neću imati. Divan osećaj.

2 коментара:

hvala Vam što me pratite