уторак, 05. мај 2015.



Jelena Hlubek Supurović

Jelena Hlubek, pre i posle hi


Do pre deset godina nisam imala većih problema sa kilažom. Nisam nikad bila mršavica, ali nikad nisam bila gojazna.
Moja najveća greška je bilo to što sam kasno išla na spavanje, tako da nisam godinama ustajala pre podne. Prvi obrok je bio u pet ili šest sati poslepodne. Fizička aktivnost se smanjila i nije bila na zavidnom nivou.
Malo po malo sam dodavala kilgrame i tako sam sa 35 godina dogurala na 105, 5 kilograma. Na moju visinu od samo 150 cm je to bilo stvarno previše.


Za HI sam se odlučila nakon nekoliko meseci redovnog praćenja gupe na FB i nakon slike prijateljice (Ivana Guzijan) i razgovora sa još par devojaka koje su  tada već uveliko bile na HI režimu.

Sedmog avgusta 2014-te  sam donela odluku obezbedila se namirnicama, počela uvoditi velike promene, navijati sat da ustanem ujutro, popijem limunadu, i doručkujem. Nisam imala mogućnosti otići u centar, čitala sam savete u grupi, pratila hrono blogove i to mi je mnogo pomoglo.

Bio je to pravi šok za moj organizam, bukvalno sam mogla na hodajući zaspati posle doručka, još uvek mi se po nekad dogodi takva kriza, ali zaista veoma retko.

Ukućani se nisu pridržili mom režimu ishrane, ali veoma su pažljivi imam podršku i to mi puno znači.

Za doručak  sam jela hrono hleb, palačinke, pogačice dozvoljene suhomesnate proizvode, jaja, ajvar, kiselo mleko i sveže povrće.

Za ručak se držim što jednostavnijih kombinacija, grilovano meso i povrće su mi omiljena hrana uz puno sveže salate.

Večera je uglavnom belance i mladi luk, belo meso i kupus salata ili tunjevina i neka salatica.

Od avgusta 2014. do danas sam skinula 20 kilograma i ne moram vam reći koliko sam srećna.
Ovih dana kako je počelo lepo vreme malo sam preturala po ormarima i bukvalno nemam šta obući, sve moje haljine su se pretvorile u džakove.  Za devet meseci je otišlo u nepovrat dvadeset kilograma.



Pre dva meseca sam počela ići tri puta sedmično na zumbu, planiram uvesti svakodnevne vežbe, ali dok skinem još koji kilogram jer moja kolena mnogo trpe.

Sada sam već došla u situaciju kad mi poznanici, ljudi na ulici kažu "ne mršaj više super si sad",
a ja ih pitam da li bi drugoj ženi koja ima 85 kg rekli da je taman... Tako da ima tu još dosta da se radi.

Nemam određeni cilj koliko kilograma želim imati. Važno mi je da sam stekla nove zdrave navike, da je moje zdravlje u redu, da se ja odlično osećam , a kilogrami polako spadaju. Sve ide nekako prirodno, laganim ritmom i bez presije.

Želim poručiti svima koji ovo čitaju,a još uvek se dvoume, nemojte gubiti vreme krenite jer ovo nije dijeta već zdrav režim ishrane koji je mnoge spasio a ja sam jedna o njih.





1 коментар:

hvala Vam što me pratite