петак, 29. мај 2015.

KOMPOT OD TREŠANJA




potrebne namirnice za pet tegli od 750 gr

1,5 kg trešanja
1,5 l vode
350 gr fruktoze

Način pripreme :

Zdrave trešnje sam oprala i stavila u cediljku da se ocede.


Tegle sam oprala i sterilisala u mikrotalasnoj, a možete i u rerni.



Vodu i fruktozu sam prokuvala, za to vreme sam tegle napunila trešnjama. Sipala sam tečnost u tegle preko trešanja, dobro zatvorila metalnim zatvaračima.



U šerpu sam stavila kuhinjsku krpu, tegle i jednu krpu izmeđutako  da  tegle ne dodiruju ni šerpicu ni jedna drugu. 
Sipala sam vodu otprilike  dva tri prsta ispod zatvarača. Stavila na ringlu na dvojku i pustila da prokuva da se pasterizuje.





Kad prokuva, kuvati 15 minuta. Vaditi iz vode, složiti u šerpu jednu do druge umotati i ostaviti da se sasvim ohlade.



Нема коментара:

Постави коментар

hvala Vam što me pratite