среда, 13. мај 2015.

MAFINI 4 u 1

MAFINI 4 U 1


Razmišljajući šta da napravim jutros za doručak setila sam se mafina koje je pravila moja drugarica Mirka koja je inače na lchf prehrani.  Ne znam da li sam ih napravila isto kao ona ili sam nešto izmenila, ali ovako kako sam ih ja napravila trenutno se uklapaju u moje hrono individualne preporuke, bili su slasni i masni. Mirka hvala na ideji od pre par godina :D, nisam zaboravila osnovu.


Dala sam im naziv 4 u jedan, jer sadrže 4 namirnice dovoljne za kompletan doručak. Jaja, slanina povrće i mekinje



potrebne namirnice :

4 krupnija  jaja
10 tankih  dužih listića slanine
1 manja tikvica
1 paprika pečena ili sveža
šaka seckanog peršunovog lista
cvetić karfiola
2 struka mladog luka
2 kašike ovsenih mekinja
malo bibera i mrvicu soli, jer je slanina slana


Korpice ili kalupe za mafine obložiti mesnatom tanko isečenom slaninom (ja baš i nisam uspela tanko iseći)


Jaja mikserom umutiti.

Povrće sitno iseckati (povrće možete i menjati po vašoj želji)

Dodati povrće u umućena jaja, dodati mekinje, a može i bez njih, malo bibera i kašikum puniti korpice.



Peći oko 20 minuta u rerni zagrejanoj na 250 stepeni. Od ove količine sam dobila  10 mafina.


2 коментара:

  1. Boki divno izgledaju, a ja znam koliko su i ukudne :-) Hvala sto si i mene podsjetila na njih.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Mirka i tebi, nisam moga da te ne spomenem .Dugo ih nisam pravila i stvarno su odlični, mogu stajati u frižideru i samo ih kratko podgrejati drugi dan.

      Избриши

hvala Vam što me pratite