недеља, 03. мај 2015.

MOJ HRONO PUT

Natalija Gvozdenović

prei posle hrono ishrane,  Natalija Gvozdenović


Od svoje 7 godine borim se sa viškom kilograma. Ni tada nisam sebi dozvoljavala da me zbog mog viška kilograma bilo ko od dece maltretira. Uvek sam bila ponosna i otresita. Višak kilograma mi nije smetao dok nisam ušla u pubertet. Prve simpatije, platonske ljubavi. Kao i svaka tinejdžerka želela sam da neko i mene primeti. Držala sam razne dijete, skidala kilograme, ali ih uvek vraćala. Volim da jedem! Uživam u hrani. Svaka dijeta je za mene bila novo mučenje. Svoj višak kilograma sam pokušavala da nadomestim svojom harizmom, sto je mnoge momke privlačilo, pa nikada nisam imala problem da nadjem osobu koja će da me voli. Svidjala sam im se baš takva kakva sam. Ali sebi se nisam ni malo dopadala.

Pre godinu dana, tačnije početkom marta, mama mi je rekla da udjem u grupu „Hrono ishrana bez cenzure“. Njene reči su bile: „ Jao Naco da vidiš kako je super, jedeš sve, koliko hoceš a mršaviš.“ Moja reakcija na to je bila: „ Ma da, važi.“ , ali sam se ipak priključila grupi. U početku mi je bilo čudno ali i primamljivo, dok sam gledala druge koji se isto hrane, koliko jedu a mršave.  Mesec dana mi je trebalo da se odlučim da krenem i ja. Okidač je bila vaga koja je pokazivala alarmantnih 100 kg, ali i mamina reakcija kada sam došla kući posle 3 meseca!!! Znala sam da je došao momenat da nešto uradim. Krenula sam u svoju hrono avanturu 26.4.2014 god.  U početku je bilo ismejavanja, osuda... Bilo je rečenica "Ti ako sve to pojedeš nikada neceš smršati.", "Ne zanosi se glupostima, super izgledaš i tako, bitno je da si zdrava.", "Pa zar ne smeš ni jedan kolač da pojedeš? Ništa ti se neće desiti." ... U pocetku sam se pravdala, objašnjavala, nervirala, a onda sam vremenom odlučila da se na to ne obazirem.
Prvih 3 meseca smršala sam svega 6 kg. Tu se prvi put javio blagi pad motivacije, gledajući druge kako skidaju i po 20 kg za 3 meseca. Nisam odustala, nastavila sam da grabim dalje ka svom cilju. Ovom ishranom ne samo da sam smršala, već mi i zdravstveno nije bilo nikada bolje. Imam energije toliko da mogu da je delim svima, a i meni da ostane. A pre svega upoznala sam neke drage žene, koje su sada kao deo moje porodice. Moja mama, dečko, najbolji prijatelji, pa i te zene, bili su mi najveća podrška. Bio je to dug put, pun radosti, nekada je dolazilo i do pada motivacije, ali su me uvek podigli i bodrili da nastavim dalje. Nisam odustala! Nisam smela! Nisam htela! Htela sam da konacno kupujem od garderobe ono što mi se svidja, a ne ono što mogu da obučem, htela sam da počnem da volim sebe!

 Polako ali sigurno približavam se uspehu. Za godinu dana smršala sam 26 kg. Jos 4 – 5 kg i došla sam do cilja. Imala sam 100 sada imam 74 kg. 

26. April je moj drugi rodjendan. Dan kada sam počela novi život. Dan, kada sam počela da volim sebe.  Dan, kada sam donela najbolju odluku u svom životu.


4 коментара:

hvala Vam što me pratite