субота, 09. мај 2015.

PIZZA MAFINI (ovsene mekinje)

pizza mafini, ovsene mekinje


potrebne namirmice:


  • 1dcl ovsenih mekinja
  • 1 u vrh puna kašika sitnog sira
  • 1 kašika maslinovog ulja
  • 1/2 dcl kisele vode
  • 1/2 dcl belanaca (2 veća belanca)
  • 100 gr naseckane šunke 
  • malo sitno naseckane slanine
  • 8 kašika paradajza bez šećera
  • so, origano
  • pola praška za pecivo, a može i bez njega 



Mekinje preliti kiselom vodom i uljem, dodati sir, pa ostaviti da stoji dok umutite belanca u čvrst sneg i isecakate šunku na sitne kockice.

Posoliti i lagano umešati belanca. Sipati u kalupe za mafine, zatim rasporediti iseckanu šunku, slaninu  i posuti po svakom jednu kašiku paradajza i malo origana.



Rernu zagrejati na 200 stepeni i peći dvadesetak minuta.Prijatno!

Od ove količine sam dobila 8 mafina. Pekla sam ih ih uveče slikala sam  ujutro, malo su splasnuli.možda zbog toga jer ja nisam stavila prašak za pecivo, ali  ukus je bio dobar.

Нема коментара:

Постави коментар

hvala Vam što me pratite