недеља, 03. мај 2015.

PROJA SA OVSENIM MEKINJAMA I SPANAĆEM

proja sa ovsenim mekinjama i spanaćem, hrono 


potrebne namirnice :

  • 2 dcl ovsenih mekinja
  • 1 čaša kiselog mleka (180gr)
  • 1/2 dcl kisele vode
  • kafena kašičica soli
  • šaka obarenog i oceđenog spanaća ili blitve , zelja, sremuša, ko šta voli
  • 2 belanca
  • 1 supena kašika dozvoljenog ulja
  • so, beli luk u prahu , ako volite malo jaci ukus, kurkuma, kim i vlašac
  • pola praška za pecivo

način pripreme:

Pomešati mekinje sa kiselim mlekom i kiselom vodom i ostaviti da stoji dok obarite spanać. 
Dodati dobro oceđen i iseckan spanać, so, ulje, prašak za pecivo i na kraju lagano umešati sneg od dva belanca. 



Tepsiju (ili kalupe za mafine) namastiti, uliti smesu i ubaciti u rernu zagrejanu na 200 stepeni .
Peći oko pola sata. Proverite da li je dobro pečeno pre vađenja.

Prečnik tepsije u kojoj sam pekla je 20 cm, a vi ako volite možete praviti  u korpicama kao mafine ili običnoj tepsiji.




.

Zamisao mi je bila da napravim mafine sa ovsenim mekinjama bez brašna, međutim jutros nisam imala korpice za mafine,pa sam odlučila istu smesu sipati u malu tepsijicu za kuglof .Meni se dopada i ukus i izgled, nadam se da će se i vama koji izbegavate brašna dopasti.






5 коментара:

  1. Анониман02. мај 2016. 06:52

    Koliko puta nedeljno je ovo dozvoljeno da se jede u restrikciji,jer i ja planiram da pravim u kuglof ali je previse a ne svidja mi se da zamrzavam pa da jedem sledece nedelje.

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман04. мај 2016. 11:07

    Radila sam po ovom receptu i nije uspelo. Od sav sastav izbacila sam k.mleko a dodala sitan sir i bilo je sva zalepljeno za kuglof,unutra nepeceno... ne znam u cemu je bio problem,isla sam korak po korak.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ako ste menjali sastojke zaista ne znam reći zašto nije dobro. U kiselom mleku mekinje nabubre i ne možete ga menjati sirom...Napravite po receptu i biće dobro sigurno.

      Избриши
  3. Ovo je bas mali precnik i nije preveliko. Ide jedno kiselo mleko a tri puta sedmicno je dozvoljeno mlecno.

    ОдговориИзбриши
  4. Lepo izgleda, ali ja imam averziju na mekinje (njima se uglavnom hrane svinje a sada su u naziv dodali mekinje za ljudsku upotrebu).
    Iako divno izgleda, neću ga praviti!

    ОдговориИзбриши

hvala Vam što me pratite