недеља, 10. мај 2015.

Tanja Tanjica

pre i poele Hi Tanja Tanjica


Ni sama ne znam kako, ali dogurala sam do 107 kilograma. Nisam bila srećna zbog toga, ali nisam ni znala kako da rešim problem .Bila sam odlučna da nešto uradim, da uzmem stvar u svoje ruke,ali odakle i kako krenuti pojma nisam imala.

 Otišla sam na Vma kod nutricioniste, dobila preporuke kako da se hranim i krenula sam u borbu sa viškom kilograma. Nije uopšte bilo lako i trebala je baš jaka volja da se to izdrži.
Za tri meseca sam došla na 97 kg i bila sam baš srećna, ali i po malo zabrinuta da li ću ja to moći izdržati do kraja, šta će biti ako skinem višak kilograma kako ću postignutu kilažu održavati pitanja su se samo nametala. Bila sam stalno gladna, iscrpljena, neraspoložena, a opet rešena da započeto izguram do kraja.

Čitala sam iskustva, savete i naišla na hrono režim ishrane. Pomislila sam šta me košta da pokušam.
Tako je i bilo, proučila sam sve i krenula, a onda se potrefilo da je centar imao popust i majka me videvši koliko želim da uspem častila pregledom.
Dobila sam individulane preporuke, dobrog nutricionistu Jovu Knežević koji mi je mnogo pomogao.
Vratila sam se kući i sa još većom voljom  krenula u borbu.
Iskreno nisam imala uslova da kupim sve suplemente, da idem redovno na sve kontrole, ali sam se striktno pridržava svih Jovinih saveta i uspeh nije izostao.
Bilo je tu i uspona i padova i problema od razvoda braka, problemi sa štitnom žlezdom, troje dece od kojih srednja ćerka ima dijabetes, sve u svemu mnogo stresa što mi uopšte nije išlo u korist, ali ja se nisam predavala.

Za šest meseci sam skinula 20 kilograma. Sa 97 sa 77 kilograma.
 Moglo je to i bolje da nisam brljala zadnjih meseci,ali ja sam zadovoljna, hrono mi prija i ne želim ga menjati.Nisam baš u mogućnosti da uvek sve ispoštujem, ali trudim se da to bude moj stil života.

Zahvaljujem se svim divnim ženama na podršci, a ne mogu da ne spomenem moje motivacije, Jelenu Bulić Milenović,Slađanu Risović ex Trenčenji , divnoj ženi Slavojki Nikolić exPopović, naravno nutricionisti i prijatelju Jovi Knežević i svim ženama koje se trude da pomognu receptima, blogovima i savetima.

1 коментар:

hvala Vam što me pratite