недеља, 21. јун 2015.

BACILA SAM VAGU I UZELA CENTIMENAR

Ana Božić

PRE I POSLE HI 


Sa hrono ishranom sam krenula pre deset meseci  na preporuku mog lekara.

Nikad nisam imala veliki višak kilograma, ali imam probelm sa dijabetesom i trigleciridima.

Da ne bi krenula sa terapijom odlučila sam se da skinem višak od pet,  šest kilograma.

Malo sam čiitala po internetu i privukla me hrono ishrana, pridružila sam se grupi "Hrono ishrana bez cenzure " neznajući da će to biti moj režim ishrane za ceo život.

Pošto nisam imala veliki višak za skidanje prvenstveno me zanimalo da mi se poboljša zdravstveno stanje. Taj prvi mesec sam skinula 3 kilograma i bila sam time više nego  zadovoljna. Primetila sam da mi se telo preoblikovalo, da nisam naduvena, stomak se najviše smanjio.

Oduševilo me  što sam na prvoj kontroli već imala bolje zdravstvene  rezultate, što se šećera i triglecirida tiče.

Merila sam se još nekih mesec, dva dana, ali vaga baš i nije pokazivala neke velike minuse, tako da sam ja nju bacila, uzela centimetar u ruke i gledala kako se naočigled sužavam .

Nakon deset meseci hrono ishrane zvaničan rezultat je minus sedam kilograma, ali četiri konfekcijska broja manja  garderoba.



Najradosnija vest je da se šećer potpuno normalizovao, 4,8 nikad nisam imala. Terapiju za trigleciride više ne koristim i mojoj sreći nema kraja.

Ovom prilikom želim da se zahvalim grupi "Hrono ishrana bez cenzure ", svim divnim ženicama koje su u vrlo kratkom roku odgovarale na sva moja pitanje, na sve nedoumice koje su me mučile.

Takođe želim da se zahvalim Bobi i njenim hrono čarolijama jer sam najviše koristila njene recepte koji su meni najviše odgovarali. Lako se prate i brzo se spremaju , na njenom blogu sam nalazila  sve što meni treba i dugujem joj zahvalnost.

Hrono ishrana će ostati zauvek moj režim ishrane jer se  ja  osećam odlično.


1 коментар:

  1. hvala na podeljenom iskustvu. Krenula sam sa hrono ishranom pre 7 dana, pridrzavajuci se svih pravila u restrikciji i vaga je od prvog dana pokazivala manje gubitke. Cilj je da skinem 4kg. Poslednja 2 dana povecanje kilaze. Nakon 7 dana na istoj kilazi kao kada sam zapocela. Malo je obeshrabrujuce, a nadam se da je ralog PMS>

    ОдговориИзбриши

hvala Vam što me pratite