четвртак, 25. јун 2015.

HRONO ISHRANA KAO NOVI STIL ŽIVOTA

Rada Tišma

pre i posle HI Rada Tišma


Za hrono ishranu sam saznala pre godinu, kad mi je jedna poznanica preporučila da se pridružim grupi "Hrono ishrana bez cenzure ".

Pratila sam stalno kako drugi postavljaju  slike i zavidela sam im, ali nikako se nisam mogla odlučiti na taj korak i da sama krenem u tu "avanturu ".

Sa drugaricom sam se stalno dogovarala da počnemo i uvek je to bio neki ponedeljak koji nikako da dođe, i tako pre mesec dana sretnem drugaricu koja je već bila dve sedmice na hrono ishrani i njena iskustva su bila meni vetar u leđa. Bila je prezadovoljna, sva nekako pozitivna, potakla me da i ja pokušam, pa šta bude..

Krenula sam sa 72 kg i nisam htela da se fotografišem, nisam čak htela ni obime izmeriti, jer sam bila uverena da ja to ne mogu, da neću izdržati ni nedelju dana.

Iako oduvek imam problem sa viškom kilograma nikad nisam bila niti sam pokušavala bilo kakve dijete. Hrono ishrana me privukla baš iz tog razloga što je to jednostavno  novi stil života.

Ovih mesec dana sam uživala i nije mi bilo uopšte teško jer sam imala veliku podršku od porodice i prijatelja. U mojoj okolini je sad zavladala "hronomanija " Svi su oduševljeni načinom ishrane i rezultatima koji je postižu.

Želim da nastavim dalje jer imam ogromnu želju za još boljim rezultatima, za još većim gubitkom centimetara.

Na prvoj fotografiji imam 73 ili 74 kg, nije velika razlika kako sam izgledala pre mesec dana kad sam krenula sa hrono ishranom. Vaga trenutno pokazuje 67 kg , što i nije neka velika razlika, ali svi oko mene i ja sam primećujem veliku razliku. Izgubila sam šest kilograma , ali punoo centimetara.

Zahvalila bih se Bobi što će objaviti moju priču, jer želim da i ja budem motivacija onima koji se još razmišljaju i skupljaju snagu da krenu .

Ps. Jedno se kajem što Hi nije ušla ranije u moj život.

Нема коментара:

Постави коментар

hvala Vam što me pratite