уторак, 07. јул 2015.

BRUSKETE  sa maslinovim uljem, paradajzom, pršutom, bosiljkom i naravno Vitas hleb

bruskete


potrebne namirnice :

hleb
paradajz
maslinovo ulje
domaća budžola ili pršuta
bosiljak
beli luk ako volite
masline 

Na dno vatrostalne tepsijice sam sipala oko pola decilitra maslinovog ulja. Hleb sam sa obe strane natopila uljem, složila  ga i stavila u rernu na destak minuta da se zapeče




Za to vreme sam  iseckala mesnati deo paradajza na sitne kockice, iseckala bosiljak i budžolu na tanke štapiće.

Kad sam izvadila  iz rerne, brzo sam čenom belog luka prešla preko vrelog hleba.

Složitila sam paradajz, suvo meso i svež bosiljak. Još malo pokapala maslinovim uljem i uživala u doručku.

Možete dodati i malo mocarele i nekoliko maslina na sve ovo.

Količina paradajza i suvog mesa zavisi od količine hleba. Za bruskete koristim Vitas hleb.









4 коментара:

hvala Vam što me pratite