среда, 30. септембар 2015.

AKO SAM MOGA JA ONDA MOGU SVI

SNEŽANA VUJKOVIĆ

PRE I POSLE HI SNEŽANA VUJKOVIĆ


Ceo život kuburim sa kilogramima kao na klackalili, sad sam gore, sad sam dole. Čas se ugojim, čas smršam i tako u krug sve dok nisam došla do te situacije da se gadim samoj sebi dok se gledam u ogledalo :(. Zatvorila se sam i nisam želela nigde da idem jer me je bilo sramota.

Koleginica mi je pričala o hrono ishrani, ali ja sam se oglušila jer sam "znala" da na mene to neće delovati, da ja ne mogu oslabiti, da je to nemoguća misija i tako to..

Razmišljala sam i odlučila da ipak pokušam jer ovako dalje ne želim. Dala sam sebi rok od mesec dana da vidim da li će se išta dogoditi.

Prvi dani su mi bili užasno teški jer ne volim jesti povrće, ali odlučila sam da izdržim kako sam i zaplanirala.

Nakon mesec dana sam stala na vagu i ugledala minus od skoro 6kg, bila sam presrećna, a već sam i poprimila neke zdrave navike, čak i malo zavolela  povrće i rešila da nastavim dalje.

Nisam svesno grešila, možda nekoliko puta ne znajući sam mešala namirnice koje se ne mašaju, dva mlečna proizvoda , sir i jaja.

Posle tih mesec dana sve je krenulo na bolje, popravilo mi se raspoloženje, počela sam više izlaziti. počela sam kupovati garderobu, jednom reči preporodila sam se.

Za koji dan će biti punih šest meseci kako sam na hrono ishrani i otišlo je 27,5 kilograma. Ne moram vam ni reći koliko sam srećna i kako se osećam.

Cilj mi je da skinem još desetak kilograma da i ja mogu kupovati garderobu koja se meni dopada,a ne samo onu koju mogu da obučem.

Planiram kad budem bila u mogućnosti otići do hrono centra,a do tad ću nastaviti samostalno.

Svi oko mene primećuju pozitivne promene,a ja ih savetujem da i oni pređu na ovaj režim ishrane. Sestra je prihvatila moje sugestije i ona takođe već ima odlične odlične rezultate,

Ako se neko još dvoumi ja samo mogu reći, ako sam mogla ja možete i vi,

1 коментар:

hvala Vam što me pratite