петак, 23. октобар 2015.

SALATA OD GRILOVANE TUNJEVINE

salata sa grilovanom tunjevinom



potrebne namirnice 

odrezak sveže tune 200 gr
nekoliko listova zelene salate
par cvetica karfiola
par cvetića brokolija
malo svežeg kupusa
pola glavice ljubičastog luka
malo paradajza
5,6 zelenih maslina
1 crvena paprika (ljuta ako volite)
so, maslinovo ulje, limunov sok , peršunov list





za marinadu:


5 kašika maslinovog ulja
sok od  pola limuna
malo ruzmarina
malo bosiljka
so, biber

Pomešajte sve satojke za marinadu, prelijte ravnomerno preko tune.
Pokrijte folijom i ostavite najbolje preko noći da odstoji. Ako niste pripremili uveče, ostavite bar 1 sat da odstoji. Tunjevina neće biti suva



Kupus, salatu i  papriku  isecite na rezančiće, Karfiol i brokoli obarite u posoljenoj vodi ili u aparatu za kuvanje na pari.

Gril tiganj sa malo masnoće dobro zagrejte i stavljajte odreske. Pecite sa jedne i sa druge strane po otprilike 3 minute. Zavisi da li volite da je potpuno ispečeno ili volite da u sredini ostane malo crveno. Ja sam pekla do kraja, ali ne predugo da se ne isuši.

Izvadite, ostavite par minuta da odstoji, pa isecite na kocke.



Sve stavite u veliku činiju, dodajte so, biber, peršunov list. sok od pola limuna i maslinovo ulje,

Nekoliko maslina odozgo, malo peršunovog lista i obrok je gotov. 
.
Povrće možete menjati po vašoj želji. Ja sam danas ovo imala u frižideru. Za večeru koristite samo zeleno i belo povrće


Нема коментара:

Постави коментар

hvala Vam što me pratite