четвртак, 05. новембар 2015.

DOMAĆA KOKOŠIJA SUPA SA TARANOM OD KARFIOLA

domaća supa


Još jedna ideja kako zameniti testeninu u supu na koju smo navikli. Odlična zamena može biti
pirinač od karfiola  .Skuvala sam supu od domaće koke, malo skinula masnoću, jer je bilo za mene premasno, iseckala belo meso na kockice i dodala karfiol. U ove prohladne večeri, odlična večera.

Supu svi znaju skuvati, ali ja ću napisati recept, kako ja to radim možda pomogne nekoj mladoj domaćici.

potrebne namirnice:

meso od domaće koke
hladna voda
2 peršuna
3 šargarepe
veći krug celera
pola kelerabice
so, biber u zrnu
listovi celera i peršuna

način pripreme ;

U šerpu stavim meso, dodam hladnu vodu biber u zrnu i so.

Uvek stavim količinu vode koja je potrebna i nikad ne dodajem kasnije. To je otprilike dva do tri puta više nego što ima mesa.

Kad prokuva dodam šargarepu, celer, peršun, pola kelerabe i obavezno jedan manji crveni luk koji presečem na pola pa stavim na plotnu  da se zapeče. Sa luka skinem prvi sloj ljuske, a ostalo ostavim.
On supi da poseban miris. Ubacim peršunov i celerov list, smanjim temperaturu i ostavim da lagano kuva.
Za vreme kuvanja supe, kašikom skidam penu.

Kad je meso kuvano, supu procedim, zelen ostavim nekom od ukućana, ja samo kelerabu uzmem.
Odvojim u manju šerpicu koliko mi treba, ostalo ostavim u frižider i koristim kad mi treba, nekoliko dana.
Meso iseckam na kockice, vratim u oceđenu supicu, pustim da ponovo prokuva, ako je potrebno dodam još malo soli, peršunov list i zakuvam (ovde možete pročitati recept ) pirinač od karfiola.

Ako je supa previše masna,  skinite suvišnu masnoću.


Нема коментара:

Постави коментар

hvala Vam što me pratite