понедељак, 16. новембар 2015.

KAD POBEDITE SEBE, POBEDILI STE SVE!

pre i posle hrono ishrane, hrono devojka


Zovem se Milica iz Beograda sam, imam 26 godina. U borbi sa kilogramima sam shvatila da je život jako  kratak da bi dozvolili sebi da jedan dan budemo nezadovoljni i nesrećni sobom. Mislim da je srećna i zadovoljna žena (muškarac) samo ona koja se trudi i radi na sebi, kako duhovno tako i fizički. Kad ste lepe sebi, lepe ste svima. Naravno da nije lako, kao bilo šta drugo u životu. Ja volim da kažem "Put je gorak, al' je cilj sladak kao šećer"


Pre trinaest meseci sam rešila da promenim sebe i svoje loše navike.


Zakazala sam prvi pregled kod dr. Ane Gifing.

Citiram njene reči dok u ruci drži moje rezultate :

"Milice vi imate samo 25 godina, da li ste svesni u kakvom je stanju vaš organizam? Učinite nešto za sebe i svoje zdravlje!

U tom trenutku sam osećala stid, nezadovoljstvo i mrzela sam sebe.

Uvek sam mislila da nema rešenja. Kretala sam na kojekave dijete od sutra, od ponedeljka, od prvog u mesecu..i sve uvek radila pogrešno, jer sam bila ne informisana i lenja da se informišem. Išla sam linijom manjeg otpora. Budem na dijeti dva, tri dana, a onda u trenutku slabosti i depresije odustanem, ali tako što sednem i najedem se kao stoka (izvinite, ali nemam drugi izraz za to). I onda još više mrzim sebe i svoje telo. Javili su se simptomi policističnih jajnika, insulinska rezistencija,povećan prolaktin, nema ovulacije, nema menstruacije... ne ostajem trudna. Pa nije ni čudo!

Dolazim kući iz centra u glavi mi doktorkine reči, sednem da sama sa sobom porazgovaram, plačem, jecam i donosim najbolju odluku. Želim da budem srećna, želim da budem lepa mom vereniku, Želim da budem zdrava, da rodim roditeljima unuke, Želim da budem uvek pozitivna, da obučem suknju koja mi se dopada. Želim da pobedim sebe!

Ustala sam i krenula u nabavku, kupila osnovne stvari. Došla kući i umesila hrono hleb. O hrono ishrani sam površno znala, učila sam u hodu i moram priznati i zahvaliti se jer mi je  puno pomogla gupa na fejsu, divne žene koje su nesebično delile savete i recepte.

Ujutro mlaka voda, limun, pola sata kasnije, pileća prsa, maslac ili ajvar  hrono hleb. Šest sati kasnije crveno meso i puno povrća. Večera belanca ili pileće belo meso sa zelenim povrćem.

Ozbiljno sam shvatila onu rečenicu da nema ograničavanje u  količini hrane. Iz straha da ne ogladnim u toku dana, doručkovala sam baš obilno i nikad, ali baš nikad nisam bila  gladna.

Dan po dan sve više sam ulazila u štos i sve manje sam razmišljala o slatkišima. Kad god bih imala neku krizu rešavala sam je limunadom. Taj prvi mesec mi se desilo dva ili tri puta da osetim drhtavicu, ali nisam ni tad  odustajala. Uzela sam predstojeći obrok i nastavila dalje.  I tako dan po dan, mesec po mesec, kilogram po kilogram, uskoro mi se smeši cilj. Mnogo energije, mnogo pozitivnih komentara, a posle svakog komplimenta dobijem još veću motivaciju i želju za uspehom.

Ovo je fotografija nakon nekih šest mesi otprilike.


Postala sam vesela, počela sam se smejati.Osećam se sexi, oblačim stvari o kojima sam do juče samo sanjala. Počela sam da izlazim. Tužno, ali istinito je da su čak i ljudi koji me ne poznaju  mnogo ljubazniji prema meni sad kad sam lepa, zgodna i doterana nego dok sam bila debela i  hodala u širokim tunikama i trenerkama.Tužno je, ali istinito i to vam daje samopouzdanje

Hoću da vam kažem još nešto, hrono ishrana nije skupa, kad se setim koliko para sam davala na grickalice, sokove, brzu hranu, slatkiše.  Sad trošim manje, jedem zdravo, a zdravlje nema cenu!

Sve se može kad se hoće, ja sam živi dokaz za to, samo morate jako da želite i da budete hrabri.Za mene više nema, ne mogu, neću, ne želim. Samo morate da želite i da budete hrabre! Dokažite celom svetu da ste istrajali u nečemu i da ste pobedili! Ovo stvarno nije nikakva reklama, samo dobronameran savet i moje pozitivno iskustvo.

Posle godinu i nešto dana ja imam 34 kg manje i najvažnije imam moj život u mojim rukama. Osećam se kao da je ceo svet moj! I jeste jer ja tako želim!

Hrono ishrana mi potpuno prija i ne žalim ni za čim! Još uvek sam u restrikciji i biću dok ne izgubim još 7- 8 kg. Žalim samo ljude oko sebe koji jedu sve i svašta i nekad mi dođe da im otmem zalogaj iz usta i kažem dosta, nemojte uništavati sebe! Ali oni prvo moraju da promene svest i loše navike da bi mogli kvalitetno da žive.

Moja sledeća pobeda  je ostavljanje cigareta i trening i ako Bog da jedna mala bebica, jedan novi život. Za to se u životu borimo zar ne ?

Zacrtajte sebi cilj i idite prema njenu hrabro, imate moju podršku!

Želim vam da uspete kao ja, da budete lepe i zadovoljne.

Vaša Hrono Devojka !


7 коментара:

  1. Bravo !!! Neverovatno koliko je tvoja lepota dosla do izrazaja !

    ОдговориИзбриши
  2. Svaka cast na upotnosti! Prelepo izgledas samo tako nastavi !

    ОдговориИзбриши
  3. Ova priča je odlična inspiracija za sve one koji bi voleli da smršaju i poboljšaju zdravlje . Puno hvala na ovom tekstu, i samo naprijed. Hrono ishrana je prava stvar

    ОдговориИзбриши
  4. Администратор блога је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  5. Molim te reci mi sa kojom dijetom si stegla svoj cilj

    ОдговориИзбриши

hvala Vam što me pratite