недеља, 08. новембар 2015.

PUNJENE PALAČINKE

punjene palačinke




Danas sam pravila punjene palačinke  i shvatila da i mi možemo sebi za doručak napraviti isto.

Moguće je napraviti nekoliko varijanti.

Napravite palačinke :

18 kašika dozvoljenog brašna
1/2 dcl  maslinovog ulja
6 dcl kisele vode
malo soli

Možete ih puniti dinstanim povrćem po izboru , što je lakša i bolja kombinacija jer se brže vari,


ili

dinstanim mlevenim mesom kao što sam ja. Ova druga kombinacija se malo duže vari i ne bi je trebali često jesti, ali povremeno se možemo počastiti.

U povće možete dodati i kockicu sira, ali onda je složeno jelo, zbog kombinacije jaja i sira.

Umesto celih jaja možete koristiti samo belanca, onda i sir dolazi u obzir :)

Možete praviti kao pizze, tanko premazati ukuvanim paradajzom, posuti malo origanom, složiti šunku i malo mocarele.

Fil od mlevenog mesa napravite kao za punjene paprike ili musaku.
Izdinstati mleveno meso na luku, dodati  začine koje volite, so i  biber.

Palačinke slažite jednu na drugu dok ih pečete da se malo potpare i omekšaju, da ne bi pucale prilikom savijanja.

Na svaku sam stavila jednu u vrh punu  kašiku fila, umotala paketić, zatim spuštala u umućena jaja.
 Dobro sam sa svih strana prelila jajima, pa prebacila u prezlu.










Prezlu napravite kad vam ostane hleb koji više nećete jesti. Osušite i sameljite.


U hrono ishrani ne jedemo pohovanu hranu, ali tri palčinke možete napraviti na jednoj kašičici masti.
Nije duboka masnoća, manje nego dok jaje upržimo. Ne verujem da ćete više pojesti.

Moj savet je ako pravite više palačinki da ne stavite svu mast od jednom, da ne bi jedna tura palačinki " popila" svu mast.

Stavite kafenu kašičicu masti u tiganj, kad se zagreje stavite koliko vam stane u tiganj palačinki. tri ili četiri.
Ostavite da se zapeče, zatim  okrenite sa druge strane nekoliko minuta. Ako imate još palačinki dodajte mast pa ponovo palačinke.

Plačinke vadite na salvetu da upije eventualni višak masti.



Fotografije su sa običnim palačinkama, zato su ovako svetle i žute.


2 коментара:

hvala Vam što me pratite