субота, 14. новембар 2015.

RAŽENI HLEBIĆ IZ TIGANJA



raženi hlebići iz tiganja


Potrebne namirnice

100 gr raženog brašna
1,5 dcl kisele vode
1/2 praška za pecivo
kašika maslinovog ulja
malo soli




Brzo i veoma lako za napraviti, meni stvarno ukusni hlebići koji se mogu jesti svaki dan u restrikciji.

Uključite ringlu da se zagreje. Za to vreme u činijicu sipajte so, brašno i prašak za pecivo.
U šolji pomešajte kiselu vodu i maslinovo ulje, pa sve lagano sjedinite.



Tiganj samo premažite masnoćom i dobro ga zagrejte. Kutlaču napunite testom i sipajte na sredinu tiganja, malo kašikom poravnajte da bude iste debljine . Prečnik je otprilike 15cm.

Obavezno smanjite temperaturu i sačekajte minutu, dve, da se dobro ispeče sa donje strane, zatim okrenite da se ispeče i sa druge strane.




Od ove količine sam dobila dva hlebića, dve pune kutlače.


18 коментара:

  1. Upravo ih pečem, jedva ćekam da ih probam i vidim kako su ispali. Hvala za recept. Struggling in restriction! :D

    ОдговориИзбриши
  2. ne vidi se dobro ..koliko ražanog brašna 100 gr?? i 0,5 dcl vode ???

    ОдговориИзбриши
  3. Reci mi kako dobijes ovako savrsen izgled, tj. kako kasikom rasporedis po tiganju? Meni se lepilo testo. Dodavala sam jos brasna, ali se i dalje jako lepilo za kasiku :(

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja pokvasim kasiku vodom i onda razvlacim ona testa koja przim u tiganju jer se tako ne lepi,jos bolje finkcionise sa pokvasenom lopaticom za tortu jer tako ne izgorim prste na vreo tiganj.

      Избриши
  4. Stavila sam raženo brašno, vode tačno koliko piše u receptu. Zanimljivo je da se svako brašno drugačije ponaša, upija više ili manje vode.. A uverila sam se više puta da je i do tiganja u kom pravim. Nemojte dodavati više brašna , bolje je dodati još malo vode. Pretpostavljam da je bilo gušće nego što treba, tiganj je zagrejan i čim se spusti testo počinje se peći, pa kad kašikom poravnavate, testo se vuče po tiganju. Ja sipam u kutlaču i spustim sve od jednom, samo se malo razlije i samo malo poravnam kašikom. Znači :) dodajte bolje još malo vode da bi se lakše poravnalo .

    ОдговориИзбриши
  5. Da Li moze da se napravi od nekog drugog brasna a da je opet tako ukusan?! Mmmmmmm, odlican je.
    Cisto me zanima iskustvo Sa drugim brasnom a da ne Bude heljdino 😋

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Postovani moze i sa drugim brasnom ukusno je sa jecmenim, samo regulišite količinu vode ako je potrebno. Sa ovsenim se malo više mrvi. Drago mi je da Vam se dopadaju :)

      Избриши
  6. Bobo,kako imas divnu kosu!Ne zna se sta je lepse-boja ili frizura :)

    ОдговориИзбриши
  7. Ovo je fantastično. Hvala mnogo za recept.

    ОдговориИзбриши
  8. Upravo pojela :) Odlicni su! Malo je nezgodno izruciti ih u tavu i poravnati ali uspjela sam tako sto sam smocila kasiku pa njom poravnala. U drugi sam dodala malo sjemenki susama i suncokreta, bio mi je jos ukusniji!

    Hvala Bobo! <3

    ОдговориИзбриши
  9. Ovo cu sutra praviti ....dugo nisam, a pravila sam odavno pa sam i zaboravila na ove hlebice. Hvala Bobo sto nas podsecas...pozdrav

    ОдговориИзбриши

hvala Vam što me pratite