понедељак, 30. новембар 2015.

TORTILJE OD KARFIOLA

tortilja od karfiola





Ovih dana se po internetu vrti  recept za tortilje od karfiola  pa sam rešila da ga isprobam, modifikujem i napravim kako meni odgovara
Merila sam karfiol da bih znala za ubuduće koji je omer karfiola i jaja.






potrebne namirnice :

800 gr karfiola
3 jaja
so, biber, beli luk

Karfiol u seckalici usitniti  što više možete, da bude sitnije nego za rižu od karfiola.
Na video klipu u kom sam videla recept, karfiol kuvaju iz dva puta u mikrotalasnoj, Ja sam stavila u šerpicu nalila hladnu vodu, malo posolila i pustila da sasvim omekša.



U cediljku sam stavila gazu, istresla karfiol i iscedila svu vodu.



Jaja sam umutila žicom za mućenje, penjačom, ne znam kako je zovete, zatim sam dodala isceđen karfiol i sve sjedinila. Dodala sam malo soli ,vrlo malo bibera i belog luka u prahu.



U tepsiju sam stavila papir za pečenje, smesu podelila na četiri dela.
Kašikom sam rastanjila, debljina tortilja je oko pola cm.



Pekla sam oko 15 minuta da porumene.



Elastične su, ne pucaju i veoma su ukusne. Ako volite karfiol i izbegavate ugljene hidrate ujutro, mislim da će vam se ovaj recept dopasti.


Moja rerna bolje peče sa donje strane



a može i ovako



Dok sam ih pekla razmišljala sam kako bi ovo bila odlična večera ako bi umesto celih jaja stavila samo belanca, pa sam na brzinu  pokušala i to napraviti i mogu vam reći da je uspelo.

Recept možete ovde pogledati Tortilje od karfiola za večeru








2 коментара:

hvala Vam što me pratite