понедељак, 25. јануар 2016.

Ceo život gladna i debela !


hrono iskustva

Ćao drugari, moje ime je Ivona i imam 30 godina. Danas sam sa Vama da bih Vam podelila svoju priču. Od kako znam za sebe imam problem sa kilogramima. Ceo život sam se borila, gladovala, razbolevala, bacala novac i ništa. Trpela sam razna poniženja od sredine u kojoj sam živela. Ja sam inače samohrana mama imam dva sina i nezaposlena sam, međutim uvek sam uspevala da nađem novac kako bih kupila "magične tablete ". Verujte mi sada kada Vam kažem, ne postoje tablete na našem tržištu koje nisam probala i ništa. Skinem ja par kila, ali ih jako brzo vratim.Onda se desilo nešto strašno, stala sam na vagu i videla broj 107, a pritom sam bila na dijeti, naravno gladovanje.
Izgubila sam se u tom trocifrenom broju i htela da nestanem. Tada se desilo nešto što ne bih pominjala, hvala Bogu pa imam nju, moju najbolju prijateljicu koja me spasila.
Bila je sreda uveče, sedela sam razmišljala o deci o mom životu. Setila sam se da sam na poklon dobila knjigu koju nisam ni otvorila. Onako bez volje otišla sam da je potražim." Pravila hrono ishrane ", preko volje počela sam je čitati... Od te večeri tog 21.7.sve se promenilo. Knjigu sam pročitala čak tri puta jer sam bila oduševljena. Tada sam shvatila koliko sam ja velika neznalica i koliko sam grešaka pravila po pitanju dijeta i ishrane. Otišla sam na facebook i ušla u grupu koja je za mene nešto najlepše što sam mogla naći na facebooku. Danas sam ja Ivona, žena koja voli svoje telo, žena koja živi po pravilima hrono ishrane. Više nikad neću biti na dijeti jer hrono je zdrav režim ishrane koji nam pomaže da eliminišemo sve štetno iz našeg organizma. Mogu Vam reći da sam sad veoma srećna žena, ne bežim od ogledala, naprotiv uživam da stojim ispred njega, a pritom više nisam gladna. Ceo život sam bila gladna i debela, a sad sam sita srećna i lepa. Hvala svima koji su bili uz mene, hvala divnoj grupi, "Hrono ishrana bez cenzure", hvala divnoj Zorici, a najviše onima koji su hrono ishranu doneli u našu Srbiju.
Danas imam 30 kg manje i mnogo sam srećna, ovo nije kraj idem dalje, a ostatak svog života ću posvetiti onima koji su kao i ja ceo život bili tužni zbog svog izgleda i kilograma..
Drage moje cuce - debeljuce, borbu protiv gojaznosti nećete rešiti gladovanjem, naprotiv kilograme ćete izgubiti samo ako budete jeli i to tri puta dnevno bez ograničenja, ali naravno sa pravim odabirom namirnica.
Ljubi Vas i voli Vaša Ivona.


Нема коментара:

Постави коментар

hvala Vam što me pratite